FAQ
Kan ik met iDeal betalen?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Postbank, Rabobank of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
iDEAL biedt u een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:
* iDEAL is net zo vertrouwd, veilig en gemakkelijk als internetbankieren
* iDEAL wordt ondersteund door de ABN AMRO Bank, Postbank, Rabobank en SNS Bank.
* Toegang tot internetbankieren van een van de deelnemende banken is voldoende om gebruik te kunnen maken van iDEAL
* Controle en overzicht op de betaling
iDEAL is ontwikkeld door ABN AMRO, ING Bank, Postbank en Rabobank.
Bij het afrekenen van uw bestelling kiest u “iDEAL” als betaalmethode. Hierna selecteert u uw bank. Vervolgens wordt u doorgeleid naar uw eigen bank waar de betaalopdracht voor u klaar staat. U wordt door uw bank gevraagd een aantal gegevens in te vullen en u autoriseert de betaling.
Informatie levering
Onze pakketen worden aangetekend verstuurd en mogen alleen bij het bezorgadres afgeleverd worden met handtekening. Mocht u niet thuis zijn dan wordt het pakket naar een afhaalloctie gebracht en ontvangt u bericht wanneer deze kan worden opgehaald met identietijdsbewijs.
Zodra het pakket bij ons verstuurd is ontvangt u een Track en Trace via de mail. Wij verturen onze pakketen in Nederland en Europa met myParcel. Buiten Europa werken wij met UPS en FedEx.
Beoordeling Trustpilot
Onze reviews worden door Trustpilot beheert wij nodigen onze online en offline klanten uit om een eerlijke beoordeling te schrijven. Deze wordt altijd gecontreleerd door Trustpilot of de beorodeling aan hun richtlijnen voldoet. Lees hier hun reviewbeleid.
Kan ik in termijnen betalen?
Met In3 (voorheen Capayable) bieden we jou de mogelijkheid om een bestelling in drie termijnen te betalen zonder rente. De eerste termijn betaal je direct op de afrekenpagina en wij sturen vervolgens de bestelling zo snel mogelijk op. De tweede en derde termijn worden respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald.
In3 staat een maximum bestelwaarde van €3000,- toe.
Kan ik mijn horloge bij Juwelier van Willegen laten repareren of reviseren?
Ja dat kan. Als u uw horloge wilt laten servicen of reviseren, zal Juwelier van Willegen uw horloge naar het de servicecentrum van het merk in kwestie verzenden. Als uw horloge nog garantie heeft, zal de reparatie kosteloos zijn.
Wat gebeurt er met mijn horloge als ik een (full-)service laat uitvoeren?
Het horloge wordt uit elkaar gehaald en de band en de kast worden ultrasoon schoongemaakt en opgepoetst.
De onderdelen van het uurwerk worden chemisch schoongemaakt en onderzocht.
De versleten delen worden vervangen. Het uurwerk wordt opnieuw in elkaar gezet, dan gesmeerd en afgesteld.
Na een service ontvangt u een jaar garantie op de uitgevoerde service.
Mechanisch horloge regelmatig een service beurt geven?
Een mechanisch horloge zal eens in de 4 a 5 jaar moeten worden gesmeerd om regelmatig te blijven lopen. Met de tijd, zal de olie verslechteren en wrijving tussen de uurwerkonderdelen zal toenemen, dit kan schuring veroorzaken en maakt het horloge minder nauwkeurig. Bovendien kan de wrijving zeer fijn stof creëren, dat als schuurmiddel kan gaan werken op de uurwerkdelen.
Kan ik bij juwelier van Willegen belastingvrij winkelen?
Mocht het artikel dat u hebt aangeschaft geëxporteerd worden uit de EU, dan kunnen wij u het volledig BTW-bedrag restitueren als wij een factuur retour ontvangen met een stempel en handtekening van een EU-douanier. Als wij een bestelling buiten de EU versturen, dan verzorgen wij de afwikkeling van de BTW voor u en betaalt u het netto-bedrag (exclusief BTW).
Zakelijk EU
Als er bij aanschaf een Europees BTW -nummer wordt overhandigd dat correspondeert met het adres van de onderneming, dan brengen wij geen BTW in rekening en wordt de rekening netto voldaan.
Neem voor belastingvrij winkelen contact met ons op via info@juweliervanwillegen.nl of telefonisch 070-3463016.Mocht het artikel dat u hebt aangeschaft geexporteerd worden uit de EU, dan kunnen wij u het volledig BTW-bedrag restitueren als wij een factuur retour ontvangen met een stempel en handtekening van een EU-douanier. Als wij een bestelling buiten de EU versturen, dan verzorgen wij de afwikkeling van de BTW voor u en betaalt u het netto-bedrag (exclusief BTW).
Zakelijk Nederland
Waar kan ik mijn retourzending naartoe sturen?
U kunt uw artikel(en) retour sturen naar:
Juwelier van Willegen
Hoogstraat 15
2513 AN Den Haag.
Let op: wanneer de portokosten voor de retourzending niet volledig vooraf zijn voldaan, zullen wij deze bij u in rekening brengen.
Retouren
Juwelier van Willegen verwerkt uw bestelling zorgvuldig en doet er alles aan om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met zijn of haar bestelling.
Mocht het product niet overeenkomen met uw verwachtingen dan heeft u de mogelijkheid de overeenkomst te ontbinden gedurende 14 dagen, met uitzondering van producten die op uw verzoek zijn gepersonaliseerd. Dit geldt voor de gehele Minitials collectie, aangezien op basis van uw keuzes bepaalde gekozen elementen aan het collier vast worden gesoldeerd. Dit geldt ook voor producten welke op uw verzoek zijn voorzien van een gravure.
De bedenktijd gaat in op de dag van ontvangst van het product.
Voorwaarden retourneren:
- U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Indien u meer doet met het product dan het beoordelen ervan en hierdoor schade aan het product ontstaat,
bent u voor de waardevermindering aansprakelijk (u mag het product beoordelen zoals in onze winkel ook mogelijk is). - Het modelformulier, welke hier te vinden is, kan worden ingevuld en geretourneerd met het product.
- Indien u de overeenkomst herroept, willen wij u adviseren het pakket te retourneren per aangetekende post.
Mocht het pakket zoek raken is dit voor uw verantwoording.
De kosten van terugzending zijn voor uw rekening. - Wij zullen het orderbedrag, inclusief initiële verzendkosten, binnen de maximum wettelijk gestelde termijn van 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing, terugstorten.
- Wij wachten met terugbetaling tot wij het product hebben ontvangen of tot het moment dat u heeft aangetoond het product te hebben opgestuurd.
Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee de transactie is verricht.
** Wij vragen u om zo snel mogelijk (het liefst binnen twee maanden) na ontdekking van een gebrek aan een product, dit aan ons te melden
Wanneer wordt mijn pakket verstuurd?
Als u de bestelling heeft besteld en voldaan voor 16uur.
Wordt het pakket dezelfde dag aangeboden bij PostNL (met uitzondering van zondag).
U ontvangt dan van ons een bevestigingsmail met hierin de track en tracecode.
Met deze code kunt bij postNL het pakket volgen. Het pakket wordt de volgende dag aangeboden, wanneer besteld is op een werkdag vóór 16:00 uur. Mocht u niet thuis zijn dan wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden.
Krijg ik garantie op mijn aangekochte horloge?
Elk product dat verkocht wordt bij Juwelier van Willegen komt met ten minste twee jaar fabrieksgarantie, mits deze termijn langer is, zal dit zijn aangegeven.
Indien deze garantie niet internationaal wordt ondersteund door de fabrikant, dan zal Juwelier van Willegen het garantiegeval voor uw behandelen.
Deze garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke regels omtrent conformiteit en garantie.
Deze garantiebepaling beperkt de wettelijke regels niet.
Indien u een probleem heeft met een aangeschaft product, dan kunt u het te allen tijde bij ons aanmelden, waarna wij u adviseren hoe het probleem zo snel mogelijk opgelost kan worden.
Wettelijke garantie
De wettelijke garantie betekent dat u altijd recht heeft op een goed product.
Als een product niet deugt, heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.
Is het probleem met het product uw schuld? Dan heeft u geen recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van uw geld.
Heeft u het product normaal gebruikt maar is het gewoon versleten? Ook dan heeft u geen recht op gratis reparatie.
Hoe kan ik een klacht indienen?
Juwelier van Willegen doet er alles aan om de service aan uw verwachtingen te laten voldoen.
Bent u desondanks niet 100% tevreden met de service en/of de producten van Juwelier van Willegen,dan kunt u de volgende stappen ondernemen.
1. U dient schriftelijk uw klacht in bij Juwelier van Willegen In dit geval verzoeken wij u een kopie van de eventueel al gevoerde correspondentie mee te zenden bij uw klacht.
Uw klacht kunt u per post verzenden naar het volgende adres:
Juwelier van Willegen: Hoogstraat 15, 2513 AN, Den Haag
U kunt ons ook bereiken via ons contactformulier.
2.Na ontvangst van uw schriftelijke klacht zullen wij binnen 14 dagen inhoudelijk reageren op je klacht en proberen wij de klacht naar tevredenheid op te lossen
Wanneer het oordeel van de directie na het doorlopen van de klachtenprocedure niet bevredigend is kunt u zich ook richten tot de Thuiswinkelorganisatie.
Voor meer informatie over de geschillenprocedure kunt u hier terecht: www.sgc.nl. Ook kunt u terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR) http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Kan ik Juwelier van Willegen ook telefonisch contacteren?
Jazeker, u kunt ons 7 dagen per week tijdens onze winkel openingstijden bereiken op 070-3463016.
Kan ik Juwelier van Willegen ook een e-mail sturen?
Jazeker, dit kunt u doen op de contact pagina of naar info@juweliervanwillegen.nl
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Stap 1: Zodra u uw bestelling af wilt ronden klikt u op ‘uw shopping bag’ rechts bovenin uw scherm.
U ziet nu alle producten die u in het shopping bag heeft toegevoegd met de bedragen erbij.
Stap 2: Nu klikt u op ‘bestelling afronden’. Indien u een geregistreerde klant bij ons bent, kunt u hier uw e-mailadres en wachtwoord invullen.
Bent u een nieuwe klant? Dan kunt u hier een account aanmaken door uw gegevens op formulier in te vullen.
U kunt een keuze maken uit verschillende betaalmogelijkheden. Kies hier hoe u wenst te betalen.
Als u het formulier correct en naar waarheid heeft ingevuld, klikt u op ‘verder’.
Stap 3: Afhankelijk van uw gekozen betalingsmethode verschijnt er een scherm waar u de betaling kunt voldoen.
Stap 4: Indien uw betaling voltooid is krijgt u een bevestiging van uw bestelling per e-mail naar u toegestuurd.
Kan ik met mijn Juwelier van Willegen Tegoedbon betalen?
Het kan zijn dat u een tegoedbon heeft gekregen. Deze tegoedbonnen zijn twaalf maanden na uitgifte geldig en zijn inwisselbaar in de winkel van Juwelier van Willegen in Den Haag. Mocht u deze willen inleveren via de website neem dan van te voren contact met ons op. Tel:070-3463016.
Kan ik betalen per bankoverschrijving?
U kunt uw bestelling per bankoverschrijving betalen
Nederland:
ING Bank te Den Haag Bankrekeningnummer:
NL29INGB0008894883
Ten name van: Juwelier van Willegen
Onder vermelding van: ordernummer
Internationaal:
ING Bank te Den Haag IBAN: NL29INGB0008894883
BIC (SWIFT): INGBNL2A
Naam: Juwelier van Willegen
Adres: Hoogstraat 15
2513AN
Den Haag, The Netherlands
Fax: +31703657598
Hoe kan ik betalen?
Wij accepteren de volgende Betaal mogelijkheden:
1. IDEAL
2. Visa
3. MasterCard
4. American Express
5. Maestro
6. Pin (alleen fysiek in de winkel)
7. CUP (alleen fysiek in de winkel)
8. Diners Club (alleen fysiek in de winkel)
9.PayPal
10. Bancontact/Mister Cash,
11.Giropay
12. In3 (Gespreid Betalen bied de mogelijkheid om een bestelling in drie termijnen te betalen zonder rente. De eerste termijn wordt direct in de online kassa voldaan en wij sturen vervolgens de bestelling op. De tweede en derde termijn worden respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald)
Kan ik met PIN betalen?
U kunt bij ons in de winkel in Den Haag of via de website met IDEAL uw PINpas gebruiken.
Kan ik met contant geld betalen?
U kunt bij ons in de winkel in Den Haag betalen met contant geld.
Kan ik ook een aanbetaling doen?
In het betaalproces kunt u kiezen voor een aanbetaling die is 50% en kunt u vinden bij: kies de betaling. Zodra wij deze betaling hebben ontvangen reserveren wij het betreffende product. U kunt dan het overige bedrag later betalen u ontvangt van ons de bankgegevens via mail zodra u de tweede termijn heeft betaald kunnen wij het product naar u afsturen ook kunt u er voor kiezen het nog openstaande bedrag in de winkel te komen betalen.
Een andere mogelijkheid is Gespreid betalen met Capayble: Met Gespreid Betalen bieden we de mogelijkheid om een bestelling in drie termijnen te betalen zonder rente. De eerste termijn wordt direct betaald in de online kassa. Wij sturen vervolgens de bestelling zo snel mogelijk op. De tweede en derde termijn worden respectievelijk binnen 30 en 60 dagen betaald.
Kan ik mijn geplaatste bestelling ook in de winkel afhalen?
Jazeker, als u bij uw bestelling als afleveradres Hoogstraat 15 te Den Haag invult dan kunt u bij gelegenheid de bestelling in de winkel afhalen.
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Alle bestellingen worden kosteloos naar u verstuurd, ook buiten Nederland. Voor internationale orders werken wij met FedEx
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Alle modellen/artikelen op onze site zijn op voorraad. Het pakket wordt de volgende dag aangeboden, wanneer besteld is op een werkdag vóór 16:00 uur.
Waarom zou ik bij Juwelier van Willegen bestellen?
1. Juwelier van Willegen is officieel dealer van elk merk dat gepresenteerd wordt op deze site.
2. Alle bestellingen worden kosteloos naar u verstuurd, ook buiten Nederland.
3. Wij rekenen geen additionele kosten bij bestellingen.
4. Uitgebreide en actuele collectie
5. Juwelier van Willegen heeft een fysieke juwelierszaak in het centrum van Den Haag.
6. Alle modellen/artikelen op onze site zijn op voorraad. Voor 16:00 besteld volgende werkdag in huis.
7. Niet tevreden, geld terug. U heeft 14 dagen bedenktijd.
8. After Sales Service wordt uitgevoerd in eigen beheer.
9. Elk product wordt geleverd met minstens 2 jaar garantie.
10. Juwelier van Willegen is aangesloten bij verschillende brancheorganisaties.
Kan ik ook per telefoon bestellen?
Jazeker, u kunt ons 7 dagen per week tijdens onze winkel openingstijden bereiken op 070-3463016
Ik heb geen bevestiging gekregen, hoe kan dat?
Heeft u een Hotmail account?
Het komt wel eens voor dat onze e-mails in de map “ongewenste e-mail” terecht komen. Dit kunt u voorkomen door ons adres (of de domeinnaam = info@juweliervanwillegen.com) aan uw goedgekeurde afzenders toe te voegen.
Als u dit niet doet dan kan het zijn dat u de e-mails met uw bestelling van ons mist.
Krijg ik een bevestiging als ik een bestelling heb geplaatst?
Na elke bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. Hierin staat de complete bestelling plus de nodige informatie voor de betaling (bankrekeningnummer, totaalbedrag etc.)
Als uw pakket verstuurd is ontvang u een Track en Trace zodat u het pakket kunt volgen.
Wist u dat Juwelier van Willegen
- Officieel dealer is van alle merken die in de webshop worden verkocht
- Bijna 25 jaar een winkel heeft die 7 dagen per week geopend is in Den Haag
- Al de 4de generatie juwelier is
- Aangesloten is bij de Nederlandse Juweliers- en Uurwerkbranche
- Een Kiyoh beoordeling heeft 9.8
- Volwaardig lid is van Thuiswinkel.org
- Verschillende veilige betaalmethodes aanbiedt voor aankopen via de site
- Minimaal 2 jaar garantie geeft op alle aangekochte producten
- Verzekerd verzend met PostNL
- De 14 dagen geld terug garantie hanteert